Skip Navigation

Selecteer taal

Buitengewone kwaliteit:

5 JAAR GARANTIE


MOOG® is gepassioneerd door topklasse engineering, onderzoek en ontwikkeling. Daarom kunnen we vol vertrouwen zijn over de kwaliteit van onze producten. En u daarmee ook. Elk MOOG-product wordt getest conform de hoogste standaarden, de MOOG-naam waardig en ondersteund door onze NIEUWE garantie van 5 jaar.

MOOG_5y-Warranty_label_DEF_UK_newMOOGlogo

 

MOOG: GETEST CONFORM DE HOOGSTE STANDAARDEN.
NU ONDERSTEUND DOOR 5 JAAR GARANTIE

 

Uw reputatie is gebaseerd op betrouwbare reparaties, en dus zijn de onderdelen die u kiest belangrijk. Daarom legt MOOG, het vertrouwde merk op het gebied van sturen & ophanging, de lat nog hoger. Elk MOOG-onderdeel is ontworpen volgens de hoogste standaarden en wordt nu ondersteund door een in de markt unieke garantie van 5 jaar.

Moeten werken met defecte of moeilijk te installeren onderdelen kan de workflow verstoren en tot tijdverspilling, gefrustreerde klanten en verlies van inkomsten leiden. Eén enkele terugkeer kan de reputatie van een monteur negatief beïnvloeden, aangezien klanten betrouwbare en duurzame reparaties verwachten. De juiste onderdelen maken een groot verschil met componenten die goed passen, constant presteren en bestand zijn tegen de eisen van alledag. MOOG's toewijding aan topklasse engineering, onderzoek en ontwikkeling garandeert dat elk onderdeel is ontworpen als een oplossing, niet uitsluitend als een vervanging. Elk onderdeel ondergaat strenge tests om OE-normen te overtreffen en dat garandeert duurzaamheid, precisiepassing en eenvoudige installatie. Nu, met een nieuwe garantie van 5 jaar, kunnen monteurs met volledige vertrouwen installeren, wetende dat de onderdelen gebouwd zijn om lang mee te gaan. 

 

MOOG is altijd synoniem geweest voor innovatie en probleemoplossing. Onze nieuwe en in de markt unieke garantie van 5 jaar is een bewijs van het vertrouwen dat we hebben in de kwaliteit en betrouwbaarheid van elk stuur- en ophangingsonderdeel dat we produceren.Robbie De Moor, Directeur Stuur- en Ophangingsproducten, EMEA  

 

MOOG: DE PROBLEEMOPLOSSER

 

MOOG staat sinds 1937 bekend als "De Probleemoplosser®", toen hun front-end vervangingsonderdelen beter presteerden dan de originele fabrieksonderdelen. Decennia van innovatie, van elektrische warmtebehandelde veren in de jaren 20 tot gusher-lagers in de jaren 50, hebben geleid tot de hedendaagse geavanceerde stuurbekrachtiging en ophangingsoplossingen.

Deze probleemoplossende filosofie blijft de motor achter de vooruitgang van MOOG en de garantie van precisie-geconstrueerde componenten die de eerste keer goed passen, waardoor installatieproblemen verminderen. Met uitgebreide technische ondersteuning, inclusief installatieondersteuning en training, blijven monteurs geïnformeerd. En met de 5-jarige garantie onderstreept MOOG zijn toewijding aan duurzaamheid en betrouwbaarheid.

Ontdek meer over De Probleemoplosser >

MOOG-Color-RGB_ProblemSolver_01-01

 

OPMERKELIJKE KWALITEIT GEGARANDEERD

 

Dankzij onze strenge ontwikkelings- en testprocedures hebben we veel vertrouwen in de kwaliteit van onze producten. Daarom wordt elk MOOG®-onderdeel ondersteund door een in de markt unieke garantie van 5 jaar. Dit is onze garantie voor uw gemoedsrust. 

Alle MOOG-producten vallen onder onze garantie van 5 jaar:


Zie dekkingsbeperkingen, procesvereisten en specifieke MOOG-garantiebeperkingen hieronder.

MOOG_5y-Warranty_label_DEF_UK_newMOOGlogo

VOORWAARDEN VAN OFFICIËLE GARANTIEVERKLARING VOOR HET TENNECO-PRODUCT IN EUROPA, HET MIDDEN-OOSTEN EN AFRIKA
 

DISCLAIMER: Dit document is uitsluitend bedoeld voor de functionaliteit en als referentie, en is niet bedoeld om het toepassingsgebied of de opzet van eventuele toepasselijke wettelijke bepalingen of bepalingen van bestaande contracten te definiëren, te beperken of te omschrijven. In geval van verschillen tussen dit document en andere officiële bilaterale garantievoorwaarden, hebben laatstgenoemde voorwaarden voorrang. Alle merken waarnaar in dit document wordt verwezen zijn geregistreerde handelsmerken van Tenneco Inc. of een van de dochterondernemingen van het bedrijf in in een of meerdere landen, die worden verdeeld door Federal-Mogul en/of DRiV (hierna gezamenlijk “DRiV” genoemd).

De onderdelen die wij leveren moeten overeenstemmen met de specificaties op het moment van de levering, en mogen materiaal- en fabricagefouten vertonen gedurende de vermelde garantieperiode. Al onze nieuw aangekochte producten worden geleverd met deze garantie, die de belofte inhoudt dat onze producten de verwachte prestaties zullen leveren bij een normaal gebruik van de auto en een normale slijtage van het onderdeel. DRiV aanvaardt geen aansprakelijkheid voor defecten die het gevolg zijn van oneerlijke slijtage, doelbewuste beschadiging, nalatigheid, abnormale werkomstandigheden, verkeerd gebruik (racen, rally of autosport en off-road), recycling of revisie, wijziging van de onderdelen of montage in een ongepast voertuig, zoals is bepaald in de catalogus van DRiV zelf. De garantieperiode gaat in vanaf de datum van de montage. Een garantieservice heeft geen verlenging van de garantieperiode tot gevolg, en vormt ook geen aanleiding voor het opstarten van een nieuwe garantieperiode.

In alle andere gevallen, bij een geldige claim, is het de verantwoordelijkheid van DRiV om de defecte onderdelen gratis te herstellen of te vervangen, of het bedrag van  de prijs van de onderdelen terug te betalen, onder normale omstandigheden binnen een vastgelegde periode, afhankelijk van de bijzonderheden van de schriftelijke garantie die in de onderstaande specifieke secties zijn uitgelegd. Met onze garantieverklaring tonen wij ons vertrouwen in de kwaliteit van onze producten.

In alle gevallen zijn de garantievoorwaarden van toepassing van de respectievelijke partnerorganisatie waar het product is gekocht. Neem in het geval van een garantieclaim of voor de garantievoorwaarden contact op met de organisatie waar het product is aangeschaft.

Als u een directe klant bent van DRiV, Kontich, België en de directe en indirecte dochterondernemingen van dit bedrijf in de EMEA-regio (als u rechtstreeks van DRiV een factuur hebt ontvangen voor uw aankopen), kunt u uw garantieclaim indienen via het DRiV-garantieportaal:

 

Engels  www.drivparts.com/en-eu/claims.html 

 

De garantievoorwaarden gelden voor gemonteerde onderdelen, en niet voor problemen die optreden vóór de installatie of tijdens het transport en/of de opslag. Als onderdelen onder garantie zijn geretourneerd naar uw lokale leverancier, heeft DRiV het recht om alle componenten te onderzoeken, inclusief alle bijbehorende onderdelen, om te bepalen of de fout te maken heeft met de manier waarop het onderdeel werd gemonteerd, of er een probleem is met de bijbehorende componenten dan wel of er een andere reden bestaat.

Alle claims moeten worden verwerkt via de erkende partij die het onderdeel aan u heeft verkocht. De claim kan vervolgens worden doorgestuurd naar de organisatie waarvan het onderdeel afkomstig was.

Regio's van DRiV in EMEA

De in dit document vermelde garantievoorwaarden zijn van toepassing voor Europa, Rusland, het Midden-Oosten en Afrika. Deze regio's worden als volgt gespecificeerd:

  • *1= Regio-1: Regio Europese Unie: Oostenrijk, België, Bulgarije, Kroatië, Cyprus, Tsjechische Republiek, Denemarken, Estland, Finland, Frankrijk, Duitsland, Griekenland, Hongarije, Ierland, eiland Man, Italië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malta, Nederland, Polen, Portugal, Roemenië, Slowakije, Slovenië, Spanje, Zweden.
  • *2=Regio-2: Europese landen die geen deel uitmaken van de Unie maar dezelfde voorwaarden genieten: Albanië, Andorra, Bosnië-Herzegovina, Guernsey, IJsland, Kosovo, Liechtenstein, Noorwegen, San Marino, Svalbard, Zwitserland, Servië, Montenegro, Monaco, Noord-Macedonië, Verenigd Koninkrijk, Vaticaanstad.
  • *3= Regio-3: Europa zonder EU: Azerbeidzjan, Bouvet-eiland, Falkland-eiland, Faeröer-eilanden, Georgië, Gibraltar, Groenland, Jersey, Moldavië, Turkije, Oekraïne.
  • *4=Regio-4: Euraziatische Economische Unie: Armenië, Wit-Rusland, Rusland, Kazachstan, Kirgizië.
  • *5=Regio-5: Midden- en Verre Oosten: Afghanistan, Bahrein, Irak, Israël, Jordanië, Koeweit, Libanon, Mauritanië, Oman, Pakistan, Palestina, Qatar, Saudi-Arabië, Tadzjikistan, Turkmenistan, Verenigde Arabische Emiraten, Oezbekistan, Jemen, Djibouti.
  • *6=Regio-6: Noord-Afrika: Algerije, Benin, Burkina Faso, Kameroen, de Centraal-Afrikaanse Republiek, Tsjaad, Coite *D'ivoire, de Democratische Republiek Congo, de Republiek Congo, Egypte, Equatoriaal-Guinea, Gabon, Gambia, Guinee-Bissau, Mali, Niger, Marokko, Senegal, Sierra Leone, Togo, Tunesië, De Westelijke Sahara.
  • *7=Regio-7: Centraal -Afrika: Angola, Botswana, Burundi, Cabo Verde, Comoren, Eritrea, Ethiopië, Ghana, Kenia, Lesotho, Liberia, Madagaskar, Mayotte, Malawi, Mauritius, Mozambique, Namibië, Nigeria, Réunion, Rwanda, Saint Helena, São Tomé en Príncipe, Seychellen, Somalië, Zuid-Georgië en het zuiden, Swaziland, Tanzania, Uganda, Zambia, Zimbabwe.
  • *8=Regio-8:  Zuid-Afrika

Uitgesloten van garantiedekking (ALGEMEEN):

  • Normale slijtage. Alle onderdelen moeten worden vervangen in overeenstemming met het aanbevolen onderhoudsschema van de voertuigfabrikant.
  • Eventuele problemen die optreden omdat het onderdeel niet is gemonteerd door een professionele monteur
  • Producten die werden veranderd of beschadigd door een niet correcte montage of met verkeerd montagegereedschap, in tegenspraak met de specificaties van de voertuigfabrikant en/of DRiV.
  • Productschade veroorzaakt door ongeval(len)
  • Producten die schade hebben opgelopen door montage op een ander(e) voertuig/motor dan is aangegeven in de DRiV-catalogus of hieruit voortvloeiende veranderingen aan deze producten.
  • Producten die werden onderworpen aan verkeerd gebruik (race- en rallysportdoeleinden, off-roadgebruik van lichte voertuigen (indien het geen SUV’s betreft), tenzij een product expliciet geschikt wordt geacht voor dergelijk gebruik, aan onopzettelijke schade, verkeerde montage, ongepast of laattijdig onderhoud of verkeerde aanbrenging.
  • Gereviseerde of gerecyclede producten.
  • Onjuiste opslag van het onderdeel: onze producten moeten worden opgeslagen onder droge en koele magazijnomstandigheden
  • Producten waarvan de op de productverpakking vermelde vervaldatum is verlopen.
  • Producten die schade hebben opgelopen tijdens transport.
  • Vóór de afwikkeling van schadegevallen behoudt DRiV zich het recht voor om alle betrokken DRiV- en niet-DRiV-onderdelen te onderzoeken
  • Deze garantie heeft geen invloed op uw wettelijke rechten.
  • Voor de afhandeling van een claim behoudt DRiV zich het recht voor om alle betrokken DRiV- en niet-DRiV-onderdelen te onderzoeken om te bepalen of uitsluiting van de garantie mogelijk is.
  • De garantie is alleen van toepassing als de originele factuur van het onderdeel wordt overlegd aan de dealer en de eigenaar van het voertuig de oorspronkelijke koper is.

 

MOOG STUURINRICHTING EN WIELOPHANGING

UITGESLOTEN VAN GARANTIE (SPECIFIEK VOOR ONDERDELEN VOOR BESTURING EN WIELOPHANGING):

  • De kosten voor het verwijderen en installeren van onderdelen zijn niet inbegrepen in de garantie.
     

AANVULLENDE 5-JAAR GARANTIEBEPERKINGEN VAN 5 JAAR (REGIOAFHANKELIJK)

  • Onderdelen moeten volledig worden vervangen, geen gedeeltelijke vervanging van componenten. Bijvoorbeeld: vervanging van fuseekogels en bussen in draagarmen is uitgesloten.
  • Onderdelen moeten per paar worden vervangen op dezelfde as (links en rechts).
  • Accessoires die in de doos worden geleverd of apart beschikbaar zijn gesteld door MOOG, zoals moeren, bouten en ringen, moeten ook worden vervangen bij de montage. Claims op MOOG-producten die geïnstalleerd zijn met oude of beschadigde bevestigingsmaterialen worden uitgesloten.

Uitlijning van de wielen moet na de installatie worden uitgevoerd (een kopie van het uitlijnrapport moet worden bijgevoegd).

GARANTIEDUUR - Geldig voor regio’s *1; *2;. *4

 Garantieduur  Productcategorie
 5 jaar  Onderdelen voor stuurinrichting en wielophanging  

 

GARANTIEDUUR - Geldig voor regio’s *3; *5; *6; *7;*8

 Garantieduur  Productcategorie
 1 jaar Onderdelen voor stuurinrichting en wielophanging  

 

Als u problemen ondervindt tijdens de werkzaamheden of technische hulp nodig hebt, voel u dan vrij om contact op te nemen met ons Garage Gurus On-Call callcenter. Onze deskundige monteurs hebben een schat aan kennis binnen handbereik en staan klaar voor uw vragen. 

Neem telefonisch of per e-mail contact met ons op voor een snel en professioneel antwoord tijdens de werkuren in de EMEA-regio.

Onze Goeroes spreken Nederlands, Engels, Frans, Duits en Spaans, en per e-mail kunnen we u in meer talen van dienst zijn. Probeer het nu: